Rapportskrivning!

I skrivande stund (okej jag tog en liiiten paus) så sitter jag o skriver rapport om sjuksköterskan och etik och moral! Japp, rätt intressant o ganska kul. Är faktiskt nästan klar med uppgiften. så ska vi sätta oss ned på torsdag i luleå och försöka klistra ihop allt (vi e ju 4 st som ska skriva en rapport tsm liksom..)
Min häst har fått lite vila idag och även igår.. kan hon behöva tror jag. Idag fick hon ju komma ut i stora hagen! Oj så skoj de var, men hon e verkligen jätteutmobbad av alla.. stackars liten.. så hon fick en egen liten hög med hö då dom andra smaskar på bollen! ska ta in henne innan jag börjar jobba strax före 16! då får hon inte vara ute mer (fryser säkert snart ändå..)

På torsdag är det prick ett år sen vi kom hem från Thailand! Känns som igår:) jag har verkligen hunnit vara utomlands och njutit förra året.. thailand, florida och dominikanska! Åhh så trevligt! Fast mättad blir man nog aldrig, ha,ha.. inte för att jag e så sugen på utlandet just nu, allt här hemma e så roligt och livet går lite dit jag vill:) Sen går vi ju mot ljusare tider.. de e ju som sagt bara februari kvar! Sen börjar ju sakta vårvindarna komma in i mars nån gång!
Men man vore ju dum om man sa att man sku tacka nej till o resa..=) Fast de lär dröja. Jag vill till New York eller L.A nästa gång.. (ja de vill nicklas med så:) Problemet e bara ekonomin när jag pluggar!

Disney World saknar jag däremot varje dag..


Nej nog surrat om utlandet! Åter till rapporten!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0