SEGER!!!!!

Ja men äntligen.. efter detta långa OS uppehåll kom luleå till spel och såg piggare ut än någonsin! Vann välförtjänt mot serie2:an linköping med 4-1! efter snygga mål av både olausson o fransson.. ja ska väl inte klaga på abotts friläge oxå (med brorsan som passade såklart!=)
Skönt skönt, fortsatte avståndet till modo vara lika "långt" eller kort beroende på hur man ser på det! håller ju även samma poäng som frölunda så jo tack.. de känns bara bra! Ska nog in o se på måndag, måste snacka med Simon.. någon mer som vill följa o se??

Ja annars har jag joggat ut lite med min häst idag, ca 45 min skritt o trav!  Imorn ska jag o syrran rida ut på förmiddagen:)

Nej nu ska jag fortsätta se 3milen för damer o plugga en liiiiten stund, ta o gå igenom radioaktivt sönderfall lite djupare så vet ni de!

Någon som är sugen på o hitta på något till veckan?? Ska bara till skolan måndag som de ser ut nu=) hör av er vettja!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0