Sista jobbdagen...

Sista jobbdagen idag.. de var ju tråkigt, har egentligen inte tid och hålla så mkt lektioner, de e ju typ en halvtjänst o de e lite tngt o jobba till 22 när man ska upp 06.. var ska man hinna duscha o äta middag liksom??=) Men jag kommer sakna en massa underbara o roliga elever!
Kanske ska hålla nån tors eller fredag en hoppspecial de pratar om att starta!
Ja o annars har jag tänkt starta en styrkemix! japp, lite kondition, styrka och smidighet kan vi ryttare allt behöva:) Och så e de ju kul med sammanhållningen!

Imorn blir det tidigt för mig, måste upp o ta hand om Quibbl före 08 för sen ska jag in till universitetet och blir kvar där till drygt 18! Då bär de av till Coop o hockey! Som vi saknat de, har inte gått på en hemmamatch på 3 veckor nu! De känns, tro mig!

bjuder idag på en bild på Pärlan och mig! Den dyker upp här då och då, men tycker bilden e så fin o så får man inte glömma den fantastiska hästen som jag hade äran att få äga i nästan 3 år!


Nej nu väntar sängen så jag orkar med morgondagen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0