snart är OS över...

men.. ett till GULD kom i hamn inatt då Damerna i Curling försvarade sitt guld från 2006 i Turin! Vilken bragd av dom!!!
Sen ikväll är de herrarnas bronsmatch i curling (18.00)
Snowboard, slalom (19.00)
masstart 30 km för damerna, skidor (20.45)
Ja och LULEÅ spelar ju äntligen igen:) kl 16.00!

Har blivit bjuden på middag av syrran o tommy ikväll! Blir nog älgfilé tror jag eller något åt de hållet:) Mmmm!!

Annars så steg jag upp ganska tidigt.. 08.30, har hunnit bet alla räkningar nu på morgonen, sen har ja städat hela huset och pluggat en hel del! ska ta o plugga lite ikväll oxå, ska ju ses på måndag i skolan o plugga lite tsm (sen blir de hockey på kvällen i luleå:) vilken härlig dag va!!


Igår kom maria öhman och kollade på min häst! de var mkt bra.. hon sa lite som jag själv tyckte ang lite låst i bogen så mkt övningar som Lena gett mig gäller:) Sen måste vi in till kliniken för de verkar som om gullan har en vargtand kvar, eller en rest! så då ska jag ringa dit till veckan för en tid under nästkommande vecka!
Shoppade igår  oxå, en kingslandtröja (kunde inte låta bli:) sen blev de en gelpad, linfröolja, ett schabrak från hansbo, sporrar o efter de tog mina pengar slut:) ha,ha!

Nej nu ska jag fortsätta plugga, se lite OTH och sen får vi se när pappa komme och hämtar mig så vi kan åka o äta hos syss! (mamma e i sthlm o nicklas e på skotertävling för er som undrar:)

Är ju kattvakt till lilla huttan! Så de har vart livat här fram tills nu.. för nu gick nog båda o dog... =)

 

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0