suuuck!

Det mobila bredbandet vill inte fungera så här sitter jag med världens sämsta internet! Japp, de som sitter fast i en sladd från datorn till den där lilla dosan (vad de nu är:P) grymt segt, går lätt 10 ggr långsammare än de mobila!
Jaja, nog om detta.. har vart i skolan mellan 08-14 idag, vi gjorde klart o lämnade in rapporten! Så på onsdag är det seminarium och om en vecka (måndag) så skriver vi första tentan! Snabba ryck vettni:)
Så de e mycket plugg just nu.. ska försöka få in en text i huvudet som ska framföras på seminariet och sen måste jag ta tag o börja plugga ordentligt inför tentan! Shit de kommer ta sin tid detta.. men, men.. bara dela upp o plugga på under dagarna!=) Känns ju ändå rätt skoj och nästa tisdag börjar vi ju den nya kursen STRÅLNINGSLÄRA!!! de om något gott folk som bli grymt intressant!
Hästen min har fått vila efter ett par dagar i snön med mig.. hon var nog rätt trött i huvudet ändå så! På torsdag tänkte jag o maria hoppa lite och på söndag e de lena träning! ska dock fösöka byta bort körningen jag har då (hämta/lämna på flyget) då jag känner att jag måste hem o plugga lite!
Ja annars så förlorade luleå ikväll igen.. åh vad de e jobbigt just nu! Indragna i streckstriderna.. suck! Hur ska detta sluta?? Nu e de ju iaf OS uppehåll.. kanske man kan få njuta av lite bra hockey, slalom, curling eller skidskytte!! Någon medalj tycker jag vi ska lyckas ta:) FREDAG är det invigning för er som inte vet! Jag hoppas ni sitter klistrade framför TV:n nu som jag, OS får verkligen INTE missas.. årets stora höjdpunkt LÄTT!!! (Du e smart sara som åker utomlands efter OS e slut, tänkte till goooode bra där:) ha,ha,ha!

OCH, jag höll på o glömma, mitt shoppingberoende på hästaffärn e farlig!! Shit alltså, man går förbi, rider eller kör bil varje dag, man ser in i butiken o den bara draaaar en till sig! Så idag köpte jag en Back on Track tröja, 4 svarta lindor (till lena kursen) och ett equipe schabrak!! sånna sjukt snygga schabrak, har ett svart sen tidigare, nu även ett marinblått! De e så kul o ha en häst där man kan ha mörka färger utan att dom bara försvinner! Vitt e ju egentligen de ända som går feeet bort, ha,ha:)

//Emma



Kommentarer
Postat av: sara

haha när du skriver chabrak så tänker jag på en tant, hon sa chabrak till typ en morgonrock, fast som man drar över sig :P

2010-02-09 @ 09:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0