Tentamensdags!

Ja men så var de ju måndag, innebär tentamen! shit, lite orolig i morse, men när vi väl fick provet så kändes de rätt bra! Har räknat fram o tillbaka o inte lärarna helt störda så ska jag ha klarat tentan! men, men.. de återstår ju o se.. kändes som sagt bra, bara 2 frågor som jag e liiiite osäker på om jag lyckats pricka in allt.. annars kändes de andra ganska lätt. de var de jag kunde så!!:)
Nu kan man nog lämna detta bakom mig, ska ta o läsa in mig på nästa kurs som startar imorn 08!
De e nu det börjar bli intressant! Våran kurs heter Strålningslära och radiologiska modaliteter! Vi har bara en bok i denna kurs, heter Medicinsk Fysik!!! ha,ha, låter hårt värre, men de känns så sjuuukt intressant! man vill ju bara lära sig!

Just nu nser jag 10km damer i skidor.. de e så spännande Charlotte Kalla före Anna Haag, två svenskar i tät efter första mellantiden! guuud vad späääänande detta är!! KOM IGEN NU, fixa en medalj (helst den bästa varianten) åt oss, men ALLT e bra:)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0