The man behind the mask!

Idag finns de bara en snackis.. Jarmo Myllys! Mannen, myten, legenden var tillbaka i luleå! Fick (såklart) stående ovationer från hela hallen.. man bara stod där och rös i hela kroppen! Shit vilken kille de var på den tiden han lirade (eller stod i mål!) Han var min första idol i hockeyvärlden o sånt sitter kvar. Åh jag e så glad jag åkte på just denna match, bara för att få se myllys igen.. åka in genom björngapet och åka ett litet ärevarv! Tror inte folk förstår vad den målvakten gjorde för svensk hockey och för Luleå!!!
Till matchen då, ha, ha,ha vi vann över MODO som dessutom har FOPPA i sitt lag:) Inte illa, känns otroligt bra! Fick vi liiite andrum ned till ingemanslandet!
Ja som sagt just nu myser jag bara, Myllys och vinst på samma dag, mm denna dag går till historien tror jag:)



Annars blev det plugg för hela dagen, tog 9.25 in till luleå och så pluggade vi till kl 18! Fick man en hel del gjort! Ja och sen e de så bra för e man student i luleå betalar man 5 (!!!!!) kr resan, japp de e sant, 200:- för 40 resor till Älvsbyn! hi,hi,hi.. Älvsbyn e allt bra!!

Nicklas e på taximässan idag och imorn så jag ska sova själv.. hade planer på att natta hos mamma o pappa, men jag struntade i det, hatar ju o sova själv.. minns inte sist jag gjorde de typ:) Det är inte de att jag inte somnar, de e mer att jag tycker de e fruktansvärt tråkigt!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0