Torsdag!

steg upp 05.30, kokade the o gjorde frulle, sen skulle jag njuta av sveriges promenadseger mot slovakien! Suck, de vet vi alla hur de gick!
åkte upp till stallet vid lunch efter en stund pluggande, red ut med min häst som var otroligt pigg idag!
men snäll ändå.. lite väl mkt motor.. inte konstigt med tanke på att jag ökat fodret + att hon gått typ varannan dag sista veckan pga av denna jävla kyla!
Sen när jag stod o lagade middag hörde jag hur de forsade vatten i källaren.. gick ned o då forsade de vatten från nån grej (tank lr nå) som tur e är de ju sånt bra golv o en brunn men nicklas rigde anders så han o nina kom (felet fixades på typ 1 sekund, ha,ha) tur man har rörmokarvänner:)
Så då stannade dom kvar några timmar! de var trevligt o få surra lite med Nina.. har inte träffats sen januari på larssons fest!:)
så ikväll har jag inte gjort så mkt alls.. ser OS, nicklas har traskat iväg på möte.. är för seg för o plugga nu (tror jag)
fortsätter med OS alltså, tjejrnas bronsmatch i hockey i herrarnas semi i curling!

Ja o så har ju tjejerna tagit sig till final i curling! tjihoo vad skoj!=)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Haha:)

2010-02-26 @ 22:24:00
URL: http://malinbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0