Varför?

Ja är det inte kyla så är det snöoväder! Igår var det bara -8 men då snöade de huuuur mkt som helst! och idag då snön äntligen gett med sig visar termometern på -22!
Suck detta väder! Jaja, de e bara klä på sig och trots kylan!Tänkte ut på en liten ritt med pållen min.. en ganska snabb tur.. kanske på ängen lite bara! Hon lär ju bli trött ganska fort då hon int e van vid flera dm med snööö!

Börjar känna mig ganska klar med min del av rapporten. Det är ju mycket egna tankar och värderingar, men vi får väl se. ska bli skoj o se vad de andra tänkt o skrivit på sin del! Imorn blir det skola från 09.30-18!!! Så de e snabba ryck till stallet direkt på morgonen! och imorn tänkte jag se hockey oxå! på PLATS i coop!! Kanske räkan kan ta o göra ett mål eller två!


OS böjar snart, någon mer som e lika laddad som jag???=)
Och så hoppas vi på GULD till hockeyn som 2006 i Turin!!


//Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade oxå tänkt vara på hockeyn på torsdag, farmors man ville se med mig men så vart det slut sittplatser på ticnet. suck!! :)

2010-02-03 @ 11:35:38
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0