30 års kalas!

Igår var vi på 30års kalas! allas vår Larsson firades med dunder o brak i Nystrands Byastuga! De var jättetrevligt, en mkt lugn och skötsam fest på ca 45 personer! Var skoj o träfa Nina igen, sen hann vi med o spela lite kort och även de fantstiskt störda spelet Helt hysteriskt! Karin måste jag bara säga är klart roligast.. man ler bara hon öppnar munnen:) Ja och så  spelade vi  ju rundpingis. tog mig till final 2 ggr men tyvärr ingen vinst! Ha,ha, jag kan knappast påstå att jag har en bra bollkänsla:)
Kom hem efter 01 någon gång! Så idag har jag vart på tävlingsmöte och sen suttit i valberedningen för ÄRF! Ja de gick ju helt strålande alltihop!=)
Just nu e jag hos mamma. Ska äta middag här och sen ikväll ska jag ut o rida Vatine med Maria!

//Emma

Kommentarer
Postat av: karin

det var riktigt roligt igår :D haha du var kul som kissande hunden ;)

2010-01-10 @ 23:24:17
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0