Anders kurs!

Ja så var helgen snart mot ända! Jag sitter just nu och försöker plugga lite. ska in o träffa min seminariegrupp imorn de ska bli skoj! Har faktiskt lyckats plugga rätt bra! några timmar har de rent blivit och ord som metaetik, caritas, holism och ontologisk böjar ju fastna rätt bra uppe i knoppen:)

Ja kurs i helgen! Superskoj o få rida för anders igen! de har man verkligen saknat!! dag ett red vi en lydnadsövning med lite serie och några enkla hinder!
Här har vi en skiss på de...
Man började med att rida över de "röda" hindren, sen svängde man åt nått av hållen (ja man fick inte bestämma då) och hoppade de "blå" eller de "lila"


De var jätteskoj o min häst skötte sig jättebra! jag däremot har ju en del o lära:) ha,ha hon hoppar mig nästan ur sadeln vissa språng! men helt gudomligen för den har så mkt power o mäktig galopp! superkul!!!

Dag två blev liten "kombinationsbana" typ! även lydnad med här i form av sockerbitshindren! Hoppade hur bra som helst i kombinationerna! de var skoj:)

 

Nej jag e jättenöjd med helgen o med min häst! de känns fortfarande jättebra med henne! ev kommer ju anders upp i början av mars igen:):)

 

Nu måste jag forsätta plugga lite.. se om vi kan filosofera på lite mer här innan jag blir allt för trött:)

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0