Det är ett tag sen jag pluggade...

... och de har hänt alldeles för mkt för att jag ska kunna skriva det här!

Kortfattat så är allting i topp just nu! Har ridit min häst och jag e totalt kär. den e så grymt lätt i handen, rör sig super i galoppen och härlig bakbensaktivitet! Dessutom e den så lätt o ha och göra med. skodd utan problem, snäll o rida, pyssla med och lasta! Den e fortfarande en riktigt guldklimp:)
Red i ridhuset igår tisdag och idag ut i skogen! Helt obrydd! Mkt energi men inte het på något sätt!
Åh vad de känns bra:)

Så har jag vart på röntgen och haft fältstudier 3 dagar! De har vart otroligt skoj men man längtar till man får börja göra lite mer. nu e de mer "se o lära" jag vill ju ta hand om patienterna o styra o fixa:) men intressant med alla plåtar, om än jag själv tyckte skelett var roligast för där förstod jag ju någonting iaf:) magnet var ett ända stort tjorv och CT med.. när de blir så många bilder så nje, då blir de svårt o läsa dom!
Men helt klart intressant o man blir motiverad o vilja lära sig mer!

Imorn ska jag till ridhuset om vädret tillåter! ska hoppa lite. måste ju innan kursen så man vet vad man har att vänta:) Sen blir de plugg för heeeela slanten! Tänkte verkligen ta o plugga mkt nu tors ooch fre så man kan vara ledig o njuta av kurs o festligheter i helgen!

nej nu ska jag se tv och sen blir de sängen före kl 23. har sovit mindre än 5 timmar hur länge som helst nu. jag vet inte helt ärligt vars energin kommer ifrån.. men imorn tänkte jag ta sovmorgon till kanske 09 eller nå! bara sooooova (om de då går vill säga:)

Ha de så bra!

Bilder kommer på Quibbl men min kamera e trasigt. linskyddet har gått sönder så de går ej o starta kameran o den andra kameran har jag tyvärr ingen batteriladdare till (elle jag har men vet ej var. ska söka ngn dag när jag har tid!)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0