En fullspäckad dag med djuren=)

Dagen började ju riktigt tidigt för mig, steg upp 02.50 efter sisådär 0 timmars sömn! suck! irriterande. Såg JVM semifinalen mellan Sverige-USA, tyvärr blev det förlust och imorn ska de spelas bronsmatch! Känns lite surt faktiskt måste jag säga! Trodde på final och vi var bättre än USA! jaja, 5.30 gick jag o sov 2 timmar. sen var de bara upp för lilla Sigge skulle ju kastreras idag! Då vi kom fram visade de sig dock att sigge var kryptorkid (ja dvs en av kulorna satt kvar uppe i buken typ...) så sigge fick opereras och har ett ärr på magen idag! går med strut och tycker mkt, mkt synd om sig själv! Men nu e han en det och förhoppningsvis ska han lugna sig lite med "skrikandet", ha,ha=)
Efter detta åkte jag till stallet, gjorde klart hästarna och så åkte jag o maria o red för Lena! Hade lilla Vatine.. gick riktigt bra måste jag säga. förstra gången i ridhuset, men jag gillar verkligen hästen. supertrevlig verkligen!
Imorn blir de nog oxå och rida för Lena! är grymt taggad om än trött efter totalt 2 timmars sömn så jag tror faktiskt de blir o sova för kl 23 idag!!

//Emma


Kommentarer
Postat av: karin

nejmen lilla sigge då :)

2010-01-04 @ 22:47:34
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0