En lugn dag!

Tur är kanske de, jag e inte alls så frisk. ska inte säga jag e sjuk men förkyld och förösker verkligen bara ta de lugnt här idag o imorn (ja o även helgen) jag vill INTE vara sjuk på måndag när skolan börjar!

Idag har jag faktiskt fått mina första studieböcker: Hon var ingen Florence Nightgale: Människan bakom myten och Rapporter och Uppsatser! Så där ser ni!  Jag e verkligen så peppad till och börja plugga! De känns helt otroligt underbart roligt!! Hm.. de enda som oroar mig i detta är att jag börjar bli mer o mer lik mamma som trots fast jobb o allt fortsätter plugga.. oj,oj,oj.. jag kommer säkert sluta på exakt samma sätt, utb röntgensyrra med fast jobb o ändå sitta på skolan allt tid som bara finns! Nej herregud.. jag hoppas jag e lite lugnare=)

Ikväll blir det palt till middag och sen ska man bänka sig i hockeysoffan hos syrran och förhoppningsvis njuta av 2 timmars underhållning:)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0