Hoppkurs!

Åh idag har de vart hoppkurs för Anders! Lite tjorv o ta sig till ÄRF men de löste sig! Väl där så var de så otroligt kul o rida. första gångerna var en ren katastrof från min sida men sen blev de bättre o bättre! Jag har en helt fantastisk häst så några språng till i kroppen, lite mer ridning i kroppen så ska vi se att detta blir rätt bra:) Jag älskar ju o hoppa henne, ja rida överhuvudtaget! Ger en trevlig känsla!!:)
Måste bara ge massor av beröm till både Erika och Cecila som jag peronligen tyckte gjorde dagens klart bästa insatser!!!

Robinson e klart nu! Äntligen vann inte en paktare! en skelleftebo för tusan! Hur kul som helst! Alla grattis till HANS!!:)

Nej nu väntar sängen och sen blir de tidigt upp imorn för o rida!

CIAO!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0