Imorn smäller det!

Ja imorn börjar jag mitt nya liv! ska stiga upp redan 06, ska vara i luleå på skolan till 08 så! ska bli sjukt spännande! e lite nervös dock, helt nytt och konstigt men kul ska de bli!
Ikväll har jag, nicklas, syrran, tomy, elias, mama o pappa ätit 3-rätters i luleå på waldorfs och sen gick jag, nicklas mama o pappa och såg Snabba Cash! Den var faktiskt rätt så bra tycker jag=) Går några filmer just nu som jag skulle vilja se men vi får väl se hur tiden räcker till:)
Igårkväll/Natt åkte jag till erika och surrade lite. var jättekul o träffa Malin (o do andra oxå såklart!) Karin, kan vi inte åka slalom på typ onsdag kväll???

//Emma

Kommentarer
Postat av: karin

nä men gärna imorgonkväll :) ska vi dra ihop ett gäng o fara då? jag måste säga bort min kvällstur isf. de har stängt onsdagar!

2010-01-18 @ 10:16:39
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0