Jag mår så förbannat bra!!!

Åh, jag vet inte vars jag ska börja egentligen. Luleå spelade match i eftermiddags mot Ske-å som vi haft otroligt svårt för under årens lopp! Var ett tag sen jag varpå ett derby och de kokade i hallen redan innan nedsläpp! Sådär så man får gåshud!
Matchen var otroligt bra! Inehöll allt som en match ska innehålla, fart,tacklingar,snygga mål, slagsmål, osv, osv... Man blir så stolt och heeeela laget gjorde en hejdundrades insats! Men jag måste få lyfta fram ett par spelare lite extra. Till att börja med så har bröderna A verkligen hittat tillbaka, grymt form, superläckert mål! Fransson är en gudagåva. Han är så otroligt duktig och begåvad. Han åker skidskor på ett så naturligt sätt, han fintar, trixar som ingen annan OCh då ska vi veta att killen inte platsade i Linköping??!! Hm, ibland förstår man ingenting.. han är utan tvekan vår bästa back! Chabada verkar ha vaknat till liv och ser otroligt pigg ut tillsammans med Raffl som verkligen har ett skott att frukta. Läste en intervju med Mattias modig där dom frågade vem som hade de hårdaste skottet, han svarade att det nog var sandström men att Raffl verkligen vet var pucken ska sitta för att de ska kännas, ha,ha,ha! rätt roligt tyckte jag! Raffl gjorde ju dessutom ett riktigt snyggt mål framspelade av just  Chabada! Sen har vi lilla junisen Styrman.. han kommer vi ha sååå mkt nytta av i framtiden! Håll hårt om honom luleå!!! Hedström kräver oxå sitt namn här, han kämpade och vann ett slagsmål ikväll, inget annat att säga än att han är på G!! Och sist, Mattias Modig! Nu har du förhoppningsvis de flesta  fans med dig igen! Fan vilka två toppmatcher han radat upp!

Måste bara ge 2 minus till Skellefteå, det första till Hagos som totalt tappar kontrollen i utvisningsbåset, PINSAMT och sen till klacken som skanderar "Hejja AIK" hallå? hejjar ni på AIK lr skellefteå? ni  heter faktiskt SAIK och det finns bara ett ändå AIK och det ligger nere i Solna? Hm, intelligensfaktorn är inte speciellt hög:)

Har förutom hockey hunnit vara hos Karin o blev där till efter 00 någon gång! Trevligt o träfffas, surra, fika och spela lite kort!

CIAO!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0