Jag säger som Sara..

Jag säger som Sara, eftersom alla verkar göra denna lista får jag väl oxå ta och plita ned den!:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, men det gör man väl alltid?!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Japp, jag skulle resa utomlands och det lyckades jag ju med, dubbla ggr!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jepp min underbara syster!!
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen människa men min älskade lilla Pelle!!
5. Vilka länder besökte du? Thailand, USA (Florida), Dominikanska Republiken och Finland (fast de känns ju som sverige:)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hm, ja då får jag väl fixa det om jag kommer på ngt, men 10 miljoner kanske??!!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 25 juni då Elias föddes och 20 Augusti då Pärlan gick bort..
8. Vad var din största framgång 2009? Ha,ha, framgång? det måste ha varit att jag lyckats träna upp mitt högre ben riktigt bra och nu kan man nästan inte se att de e skillnad i storleken mer:)
9. Största misstaget? Att jag inte började plugga i januari 2009 då det egentligen var planerat så! Det kan jag ångra med tanke på att arbetslösheten som råder.. Så alla som går i funderingar på att plugga eller som bara är vikarier. Till er vill jag bara säga, det finns abslout inget attt vänta på, ta tag i ert liv o sätt er på skolbänken!!!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, lite problem med foten o förkylning men sånt hör livet till!
11. Bästa köpet? Sigge!! Han är den abslout underbaraste katt som finns (påminner mer om ett litet barn, totalt outstanding!)
12. Vad spenderade du mest pengar på? RESOR!! 3 veckor i thailand, 2 veckor i USA och 2 veckor i Dominikanska Republiken kostar!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När Pelle kom upp och var så otroligt fin, man fick värsta heorinkicken:p
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Nej jag lyssnar alltid på det som är inne för tillfället och har svårt att hitta låtar som betyder mycket. Alla betyder ngt på sitt sätt!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare såklart! Jag hoppas inte man ska bli ledsnare med åren, man ska njuta av livet!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit tillvara på tiden med pärlan. Hade jag vetat han skulle försvinna efter 2 månader hade jag BOTT i stallet den sommaren och njutit av varenda sekund på hästryggen!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sluppit vara arbetslös! 
18. Hur tillbringade du julen? Morgonen tillbringades i Nybyn med Nicklas familj och eftermiddagen i Älvsbyn med min familj! På så sätt ficck vi träffa alla och så slapp jag o Nicklas dela på oss:)
19. Blev du kär i år? Jag är väl alltid kär, annars skulle jag göra slut! Ett förhållande bygger på kärlek!
20. Favoritprogram på TV? Idol, Bonde söker Fru, Playa Del Sol, Robinson.. ååh jag älskar alla dessa program!
21. Bästa boken du läste i år? Mons Kallentoft - Sommardöden!
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen...
23. Något du önskade dig och fick? Ja en hel del!
24. Något du önskade dig men inte fick? nej, jag kommer nog inte på något!
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Blev firad av släkt o vänner o brorsan var till och med upp från Sthlm! Var bara hemma och njöt!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det som sker det sker och så var det tänkt från första början! Man får leva utifrån det!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Otroligt normal och tråkig:)
28. Vad fick dig att må bra? Alla människor runt omkring en!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? haha, fjoooortiiiis Emma svara: Raffl, Den mooogna Emma svarar att hon inte var sugen på någon med att Chad Michael Murray är grymt snygg! hm, det finns ju många snygga kändisar bara erkänna:)
30. De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat så många som jag har så pass bra kontakt med att jag kallar det nära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0