Jag ska få rida för Lena!!

Tjihoo! Maria ringe o frågade om jag ville rida för Lena imorn och på tisdag!! Vilken dum fråga, klart jag ville de:) så imorn ska jag upp till ridhuset, ska bli superskoj o få rida för henne=)
Så ikväll har jag vart upp o motionerat lilla V, efter 4 dagars vila var hon kräkpigg, men lugnade sig ändå ganska fort så de gick o arbeta lite!!!:)
Så nu e jag grymt laddad för morgondagen (måste bara fixa mig ett par stövlar=)
Imorn ska även Sigge kastreras, ÄNTLIGEN!!! Och inatt är det semi mellan Sverige-USA, kl 02.55 kommer emma sitta klistrad vid TV:n tsm med pappa??!! Japp, faktiskt.. sover hos mina föräldrar inatt då nicklas åkt till Göteborg! Kan jag lika gärna vara här, de e så kul o surra med dom, och så grymt tråkigt o vara helt själv! För en kväll lr så går de ju bra men inte flera dagar! Nej jag e alldeles för social för det! Dessutom älskar ju Sigge o Hubbe varandra så!!:)

Nej nu ska jag kvällsfika lite, dricka the och läsa Midvinterblod av Mons Kallentoft!!!

//Emma

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha ja precis :D ändå, kanske blir ett i framtiden ;) ååh andreas carlssons bok är så bra, förresten läste jag klart 14 år till salu (gud så hemsk bok, gjorde ju ont i hela kroppen när man läste den) och emma be läser den nu :) så du får den senare :)

2010-01-03 @ 23:13:09
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0