Lördag!

Lördag innebär jour, jobb, hockey och pluggande!
Japp en fullspäckad dag. steg upp 07 (sovmorgon för fasen!!:) åkte till stallet, hade jouren, gick jättebra. sen städade jag och fixade lite ordning i skåpen! Sen åkte jag hem vilade lite, sen blev de hocey! Tyvärr förlust i sudden.. :( Hem, snabbduscha, kasta in hästarna och sen till jobbet! Jobbar ju i växeln ikväll! Så de har vart en stresig dag, ´försöker plugag lite nu oxå då jobbkvällen ser mkt mkt lugn ut!

Imorn blir de o ha jour, sen ska jag väl röra på hästen lite (jobbigt när stackarn ej har borddar eller skor med borddhål.. de e gooode halt:(

Och sen börjar mitt stressiga schema till veckan.
Stiga upp 06
Åka till piteå, vara på röntgen mellan 08-17
Hemma 18
Hålla ridlektioner, hemma ca 21.
Ta hand om sin egenn häst
SOVA

Ja och så fortsätter de fram till onsdag! He,he.. sen ska jag väl ev till luleå o träffa pluggkompisarna lite i slutet av veckan. o i helgen är de anders kurs! Guuud vad roligt, äntligen får jag ett schema i mitt liv! Som jag längtat!

Nej nu ska jag gå och surra med alla här inne.. de e ju som inga körningar så chaffisarna e ju inne på station:)

God natt

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0