Min lilla Q!

Hej!

Skolveckan är slut. Nu ska vi inte in i skolan förrän seminarium v.6! men vi ska ju träffas (jag, johanna, linda o några till för o plugga tsm!)  Jag gillar faktiskt pluggandet! Om än de är MKT, för de är verkligen mkt så e de ju så roligt! Så nu ska jag läsa lite böcker om omvårdnad, etik och dyl under helgen! ska jobba på taxi så då tänkte jag göra lite arbete mellan telefonsamtalen:)

Ja annars så har jag ju fältstudier under nästa vecka. bara 3 dagar men ska bli grymt skoj. PÄS gjorde att jag verkligen kände mig välkommen, dom blev verkligen så glada när jag ringde! Sånt betyder mkt!

Ja annars så min underbara häst! Ja den e så otroligt underbar! SNÄLL, och TRYGG i sig själv. Älskar och gosa.. har fortfarande inte sett den röra öronen minsta bakåt. den e verkligen bara glad, glad, glad! och hur cool och lugn som helst! Det känns verkligen jätterätt! Sen står jag ju i världens bästa stall, fick en inflyttningspresent av susanne o maria.. ett par esakdron boots!!!=) hur gulligt som helst!!
Så just nu dansar livet fram! Om än de är mkt så e de bara underbart!:)

Ska ta några fina bilder någon dag på lilla Q, men hon e ju så smal och så efter resan.. men otroligt att man ändå kan vara så snygg:) ha,ha fast syrran tyckte den hade stora öron:p

//Emma

Ser Lets Dance just nu. skönt och bara ta de lite lugnt ikväll och kommer säkert sova före 23:)

Kommentarer
Postat av: Emme

joo, det känns skitskoj! :) och sen när ägaren var så trevlig, det var ju inte dom på bergnäset :S så de känns som att häjn kommer bli skitbra :)

2010-01-22 @ 23:26:05
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emme

och du vet väl att långa öron = smart häst! :D

2010-01-22 @ 23:31:24
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0