så har man haft första träffen med sin lärare då:)

Jepp, värsta daten med webcameran och headset! vi var 7 st totalt. var så roligt vi fick berätta lite om oss själva, varför vi sökt o så var vi kom ifrån.. ja ni vet! o de e av dessa 7 (med mig inräknat) bara 3 från norrbotten, annars var det stockholm, östersund o nå annat! men jag från älvsbyn, en annan tjej från kalix och en från boden! Så nu har man sett en del av klassen "live" ha,ha,ha!
mötet gick förövrigt bra men chockades av att vår lärare såg grymt ung ut??!!:) ja kan ju ha vart webcameran som gjorde att han såg ung ut (eller så färgar han håret, ha,ha)

nej nog o detta! Imorn ska jag till biblioteket och låna en bok som ska finnas där. sen skulle mamma se vad hon kunde kirra fram åt mig via skolan! de finns många fördelar med att ha en mamma som gymnasielärare OCH många nackdelar, ha,ha:)
nu kommer hon dessutom läsa detta imorn (ja sara, du e inte ensam om att ha en snokande mamma:)

Pratade med anders idag oxå och min häst är i sverige senast om en vecka precis. så förhoppningsvis i älvsbyn på torsdagkväll/natt!

Idag blev de bara halvtid och jobba! ganska skönt så nu e de bara börja förbereda för nästa veckas lektioner (ska ju ha de jag hinner då jag e lite i skolan o så..)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir så glad att du tycker jag har utveklats för det är inte förän nu det har släppt för mig! När ponnyåren är förbi ;)



Om jag ändå hade haft råd att köpa och hålla en egen häst, det hade varit underbart!! Jag fyndade en kandidat på hästnet för någon vecka sen... Ja herregud jag får nog lov att spärra den hemsidan snart!!

2010-01-14 @ 14:12:54
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0