Slalom, skola och hästar!

HEJ och go kväll!

Idag har jag hunnit med en massa nyttigheter, älskar när jag får så mkt gjort. steg upp redan kl 08 av mig själv, pigg o utvilad! tänk om man alltid kunde komma sig i säng i tid!
Sen har jag vart upp o lämnat en massa saker i stallet, och så skola såklart! har börjat göra ett liitet schema åt mig själv nu.. men de blir mer seriöst nästa vecka då vi inte har skola hela dagarna! de e ju då man MÅSTE göra sig sitt eget schema för o fixa plugget!
 Idag slutade vi 14.40 ca så då var skönt.. hem, äta middag och så till slalombacken! Eftersom jag inte skulle jobba nå alls i veckan så tänkte jag att de kunde vara skoj o vara lite social med sara o karin som åker till malmö (sara) och thailand (karin) söndag, resp fredag! karin blir ju borta fan 10 veckor! sjukt tråkigt kommer de bli här hemma måste jag säga!!! och så Sara, hallå.. oschysst beteende kallar jag de:)

Men de var skoj med slalom, tror jag räknade att detta blev 4 eller 5:e gången i mitt liv.. ha,ha, har blivit typ 1 gång per år på sin höjd från de jag var 18! Men jag kör med mottot "jag kan flyga" för de e bara satsa, så några ggr ramlade jag men de går ju som för de mesta bra! Lite dum e man ju, lite för orädd när de gäller vissa saker. så nu har jag lite ont i högerfoten, men de e ju inget mer med det! En tablett eller två så e de nog bra till imorn, smäller man får ta:) Efter regn kommer solsken!

Åh min häst e ju i skåne hos anders nu!  Den åker uppåt imorn så på torsdag! shiiit kan hon inte komma typ NU!

Nej nu ska jag se lite tv, dricka en kopp the och sen ska jag sova! upp 06 imorn och till 7 timmars föreläsning, puuh!

Kommentarer
Postat av: Erika

Syns på bussen! :)

2010-01-19 @ 22:14:32
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: karin

det var riktigt roligt ikväll :D du jag kom på, jag har ju din pretty woman och 14 år till salu..! är du hemma imorgonkväll skulle jag kunna komma förbi med dom :)

2010-01-19 @ 22:17:07
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Emme

ja du fjortiserar dig med Raffl, och jag med Patrik! ;) Hahaha :D Jag måste ju komma hem snart och titta på din stjärna :)

2010-01-20 @ 00:18:37
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emme

räkan och cookie! :D

2010-01-20 @ 18:31:37
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0