Trettondagsafton?

Ja alltså, kan ngn förklara för mig varför vi firar denna dag??!! Nej okej, jag VET varför.. men ärligt jag har aldrig firat denna högtid ngt speciellt alls! Hm, känner mig som en dåligt kristen människa nu:p

Idag har jag ridit Vatine för Lena.. gick ännu bättre faktiskt än igår. Höger glp riktigt, riktigt bra.. gjorde början på lite öppna/sluta oxå, och hon e ju så arbetsvillig, en riktigt arbetsmaskin! Sen var hon så snäll o lasta o vara själv i stallet! Verkligen blivit en helt annan häst! tror hon var rätt nöjd efter 2 lite tuffare dagar i ridhuset så nu blir de vila ett par dagar!

Faaaan vad kallt de e ute. man kan ju inte göra nått! tänkte gå ut och gå men i -25 nej tack! Ska ju bli lakalt upp till -43, men de ser ut och passera utan att dyka ned i älvsbyn:)

Snart är det bronsmatch JVMm ska självklart se och hoppas (o tror ) på svenska brons!

//Emma 



Kommentarer
Postat av: Sara

haha eller hur! jag fattar inte heller de som gör så stor grej av denna dag. vi har aldrig haft nåt speciellt idag :)

2010-01-05 @ 23:59:39
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Emme

hohohohoho,det vart ANINGENS för hårt! vakterna var gooooode sugna på å kasta ut mig tror jag allt hela kvällen, kände mig något utstirrad :O Hoo! Men, cooolsom man är klarade man sig :D

2010-01-06 @ 03:43:56
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0