uppdatering igen!

Känner jag e rätt tråkig men har för mkt i min vardag för o hinna med detta!
Har iaf vart och hoppat med min lilla pålle i ridhuset i torsdags tsm med maria! Gick, hm vad ska vi säga.. hon hoppade ju så kraftigt (jag höll på o flyga av ibland) men den kändes jätte trevlig på hinder verkligen! Ska bara muskla sig lite mer och äta upp sig ett par kg typ:)
Imorn ska jag rida kurs för Anders (som jag köpte hästen av) och även på söndag! De ska bli grymt skoj!!!

Brorsan e ju förövrigt hemma:) Kom idag! så de e ju alltid skoj o se honom!! om än bara för ett par dagar:)

Jag o Nicklas har haft en mkt lugn o skön fredagkväll. Lite Lets Dance med plugg (för min del) och sen hyrde vi Sommaren med Göran som jag verkligen diggade:) Låg skön humor på rätt nivå!!

Nej nu ska jag gå till sängen o sova en stund. lir och plugga imorn fm och sen iväg på kurs:)

Bjuder på en bild idag på min kära bror!

 

//Emma

Åh visste ni att jag står i världens bästa stall??!!=) Tänk om alla kunde vara så trevliga och hjälpsamma som på nian!!  ÄRF har mkt kvar att lära, tro mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0