de blir lite uppdatering..

.. under sommaren! Man vill liksom inte sitta vid datorn hela dagarna!
Har väl inte hänt så mkt speciellt sen sist direkt. Har jobbat min första hela vecka på polar vilket gick otroligt fort o var rätt skoj faktiskt! Eller skoj o skoj, men de känns helt okej. 6 hela veckor till kommer gå hur fort som helst o sen väntar UTLANDET! Ja men de e ju mer eller mindre bokat nu faktiskt=) muntligt bokat.. ska vi bara sätta oss ned alla o försöka komma överens! Fatta vilken underbar OVH oförglömmlig resa med alla kompisar o Nicklas.. de kan inte bli bättre=)
Just nu lutar de nog mest åt cypern, skulle vara kul då jag aldrig vart där faktiskt=) fast grekland skulle fungera fint för mig med:)
Här är iaf ett av hotellen vi tittat på under veckan (Blue Village Callisto, 4 stjärnor=)


Annars då.. i onsdags drog jag o nicklas en snabbvisit till Puteå och handlade en Lie så jag kan slå gräs till min stackars häst som står i boxhage.. hon är förövrigt grymt rolig då hon bara ÄLSKAR sin medicin.. har aldrig varit med om att en häst gillar metacam sååååå mkt.. okej att dom tycker de e "gott" men hon försöker äta upp spruta o allt i sin iver att få meeeeera=) Världens sööötaste lilla Q! Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen detta blir bra för jag vill verkligen behålla denna häst, hon e så fantastisk på alla sätt o vis!

I torsdags var jag o Sara V till Karin och åt universums godaste rabarberpaj!! Shiiit, tänk om man kunde baka som Karin.. då skulle man vara lycklig.. stället för mig, en kaaaatastrof i köket för de mesta=)

Fredagen bestod av Piteå (igen ja) åkte med stina, simon o karin o hälsade på Sara och henke som hade fest! Var dock nykter men de var bara trevligt ändå=) Supermysigt hus måste jag säga.. längtar till de kommer en liten inflyttningsfest:D

Idag lördag (nej de e faktiskt söndag nu, sorry) har jag soooovit o sooooovit o sooooovit. tog igen mina allt för få timmar från förra tidigare i veckan.. har sovit som mest 5 timmar.. annars mellan 0-3 typ.. så jag behövde sömnen! Vänder ju dygnet mot natt oxå så de e bara sova med gott samvete! Har iaf vart på bio och sett Eclipse med Sara och Simon! Mkt bra om jag får säga de sj.. inte hysterisk på nåt sätt utan en bra film.. har svårt o förstå hur folk kan tycka edward fortfarande ser bar ut i filmen.. kanske i verkligheten (de ska jag inte uttala mig om) men han e inte snygg i denna film! Åt på Waldorfs före oxå.. Mmm jag älskar waldorfs! de e lätt min favvorestaurang i Luleå!

 

Jag och så har ju Sollan skaffat sig en ny litten valp! Åååh hon e så sööööt, heter Kung Karls Issey Miyake och är 8 veckor gammal (en tax, kommer inte ihåg om de e kanintax eller dvärgtax men den e så söt så man inte vet vars man ska ta vägen:D



nej nu ska jag se film eller slöa på här hemma.. tänkte pressa mig sj o bvara vagen till minst 3 iaf.. men 2 timmar till borde jag ju orka med:D

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0