Veckans uppdatering=)

Hej halloj!

Söndag idag igen, herregud vad tiden springer iväg, snart e de bara 3 veckor till utlandet=) ska bli grymt skönt med tanke på att de inte e direkt varmt här i norr just nu..:(

Har jobbat förmiddag på polar i veckan, gått sjukt bra och jag har insett att jag verkligen egentligen är en morognmänniska. eller jag är nog både morgon och kvällsmänniska! Har gått hur bra som helst o vända dynget till förmiddag o jag har vaknat pigg och utvilad före kl 05 varje dag=)

I Fredags var jag, nicklas, sara, simon och andreas till storforsen och hade picknick på kvällen! Supermysigt verkligen! Vi drack champagne, åt ost med kex och löjrom och allmänt njöt av livet! De är inte var dag man unnar sig något så simpelt men ack så trevligt!

Lördagen bestod av uppstigning 06.30 för o fixa stallet och sen hem o sova för o vända dynget mot natt! Blir lite jobbigt med alla dessa vändningar måste jag säga.. men de har ändå gått över förväntan=)
Lördag em gjorde sig sara iordning hos mig och sen kom simon, andreas, åsa, anna-maria, (o sara, jag o nicklas) så grillade vi hemma hos oss, åt underbar hallonpaj med glass och varma hjortron till efterrätt. Var supertrevligt och kvällen bara rusade iväg. vid 23.30 bar de ut på öltältet! De e ju bara rallarsvängen en gång per år! Var sååå trevligt där inne, från 23.30-02.30 surrade jag nog i nonstop med gamla vänner, folk från stallet, klassen o så! hur trevligt som helst, de är detta man gillar med rallarsvängen, de e inte mer än ett öltäält men de e fan så mkt trevligare ään PDOL tex för man känner ju alla o träffar så mkt treligt folk=)

Kom hem vid 04 på morgonen, har sovit mkt bra och känner mig redo för nattjobb (fast en liten powernap ikväll ska jag försöka få in.. de e lite för lite o bara sova till 11.30 när man ska ut natt! Mår då förträffligt idag och har hunnit städa, sätta igång en tvätt och diskmaskinen, pysslat på lite här hemma. Nu e jag redo för lite mat och en stund i soffan! Sen e eftermiddag blir de stallet och en luuugn kväll innan de e dags o ta tag i jobbet! Undrar om Nina har lite roligt skvaller till mig idag!=)=)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

töbt

2010-07-27 @ 18:55:01
Postat av: Anonym

tönt

2010-07-28 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0