Veckonytt!=)

Veckans 3 bästa

1. Jordgubbar!   Vårt land är äntligen helt klart och nu plockas de och äts för fullt här hemma varje dag=)

2. Slappardagar! Vi alla Behöver dagar då vi abslout ingeting gör, de finns ju inget bättre än att just någon få gång ibland unna sig att inte göra något utan bara slappa, sola, bada, se tv eller varför inte sova?=)

3. Utlandet! Må hända jag gillar Sverige men vädret, klimatet, naturen och maten utomlands är bara såå mkt bättre!=)



Hej hej!


En ny vecka har gått sen jag satt här sist.. har jobbat eftermiddag mån-fre så därför har mitt sociala liv varit = 0=) Nej inte riktigt men börja 14 sluta 22.30, sååååå kul är de ju inte:p dock har både sara och simon hunnit vara här efter jobbet några dagar så helt dött har de inte vart!
Annars då.. egentliegn finns de bara något intressant att skriva om lördagen, för igår bokade vi äntligen en resa till utlandet!!! Äntligen, äntligen efter alla dessa turer hit o dit=) Kommer bli hur bra som helst de vet jag redan=) Men de e ju så, åker man med bra folk så blir de bra=) De blir iaf Zakynthos den 17 augusti!! Ska bli grymt skoj o vi har redan planerat utflykter me bla, ett vrak, se havssköldpaddor I HAVET, vattenland, 11 rättersmiddag, m.m.=) Kommer bli så skönt. Bor på ett rätt fint 4 stjärning hotell så jag bara gillar detta=) Nu e de nedräkning som gäller, men de e ju bara dryga månaden kvar tills vi åker så de kommer gå fort=)
här ska vi iaf bo=)


Ja annars så hade vi en underbar dag i A-träsk igår, jag Sara och Simon solade, badade och for ut på långtur i kanoten!!=) Mkt, mkt trevligt, sen åkte vi hem till mig och beställde familjepizza=)
Sen Kom larsson (o så nicklas då såklart) så åkte vi och tog kvällsdopp kl 23 i Pålsträsk (underbart skönt) och efter de blev de godis, chips o annat onyttigt + en film:) Kvällen avslutades runt 03.30, och jag e vaken redan nu=) Steg faktiskt upp redan kl 08.30! drygt 4,5 timmars sömn blev de men då lär jag vara trött så jag kan sova ikväll! Ska ju jobba em och kände inte för o vara vaken till kl 03 inatt med när jag ska upp 05:p

Ikväll blir de middag hos mamma och pappa då brorsan kommit sig hem från Sthlm=) De e ju inte var dag man träffar han så de ska bli skoj!
Tanken var oxå att vi skulle på bio ikväll men jag lär vara så trött så de får bli en annan dag!

Ja just de ja.. vi har ju köpt en ny bil (läs Nicklas) en BMW 520D, 2010! de ni.. anländer den 1 augusti!=)


Nej nu ska jag äta frukost och sen slå på en film för idag skiner inte solen här utanför!

//Emma

Kommentarer
Postat av: karin

visserligen, det läste jag också MEN jag skulle ändå inte vilja bada med dom och jag tycker fortfarande de är jätteobehagliga :P

2010-07-23 @ 09:38:52
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0