Åh ljuva 80-tal!

Ja men igår var de ju äntligen dags för vår 80-tals fest! Sjukt kul måste jag säga.. blev en hel del skoj under kvällen o mot småtimmarna gick tjejerna iväg för lite privatsnack i en sisådär måånga timmar=) Nej de var verkligen lyckat och jag mår som jag förtjänar idag = TOPPEN=) somliga har ju vett att sluta i tid:)
Ja annars då, jag bjuder på en bild från festen.. Hitatde den hos Sara S och visar ju några av oss iaf, o hur otroligt snygga vi faktiskt var:D

Ja för er som inte vet så ar vi:

Sara V längst till vänster

Sittande på golvet är Steven

Malin är den sööta och glada tjejen i blått

Tommy har en mkt snygg röd/rosa hårfärgning

Sen ar vi jag i en rosa/svart klänning sittandes i soffan

och så skymtar man simons ansikte lite där längst till höger=)

Underbart må jag då säga=)




I torsdags var jag förövrigt på cirkus vilket var så otroligt skoj:) man blir som ett barn på nytt!!! I fredags åkte jag till Piteå med Erika och såg ponnytävlingarna, alltid lika kul o se tävlingar!!!

Till sist en liten tanke till Lydia som hade änglavakt igår, herregud jag får ont i magen bara av o tänka på hur illa de kunnat gå!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var riiktigt skoj igår!! :D

2010-06-20 @ 14:28:43
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för igår!! :D ja just det där ögonblicket när lampan flyger i backen, så jäkla roligt!!! :D haha

2010-06-20 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0