baaaadkrukoooor!

Ja men igår så körde vi vårt traditionella dopp som ska ske före examen varje år (går efter högstadiet och gymnasiet i älvsbyns examen=) var kaaaallt, men ändå inte så man dog. vi sprang till o med i 2 ggr=)
ja så badkrukor de är då inte jag, simon och karin iaf=)
Efter badet åkte vi o hyrde film (genvägen) vilket jag tyckte var rätt okej.. blev rätt rädd någon gång där faktiskt!:)
surrade på o kom mig i säng vid 01.30 ca=) de e så skönt med lite lov.. om än bara nån vecka men de behöver man (om man då e sjukskriven, har semester, sommarlov eller reser iväg.. men just de här att inte behöva tänka så mkt=)

Nej nu ska jag göra mig klar o åka ned på byn o se karnevalen!!!!!!!!=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0