Emma älskar komedier!


Ja gud vad de e skönt o se sånna härliga underbara komedier.. sånna där man sitter o ler inprincip hela filmen=) I och med detta otroligt tråkiga väder (som ser ut o bli bättre) har jag (vi) sett lite film sista dagarna! Tänkte bara tipsa om dessa 2 som jag sj tyckte var mkt mkt servärda och roliga=)


All about Steve: Länge sedan man såg en sådan skruvad komedi som ändå höll en hög nivå och inte spårade=) såååå rolig rakt igenom:D





have you heard about morgans: Underbara skådespelare, bra humor, rar historia.. kan inte bli så mkt bättre då alltså=)




Ja ni kanske inte ska lita på allt jag skriver för jag tycker att de allra flesta filmer är bra=) ha,ha..

Å så ett tips på en lite äldre film men den e så grymt rolig så den tål att ses hur mkt som helst:



She´s the man: Älskar denna roliga och galna komedi=)

ALLT för mig ikväll då=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0