ett Emma & Sara samtal...

.. slutar aldrig kort! sisådär 3 timmar senare i telefon kändes de som att i precis börjat.. men jag var tvungen o avbryta.. har ju plugggandet rätt hårt framför mig! =) men de e så skönt o få surra häst o livet i allmänhet med någon ibland=) och nu e de ju bara dryga 1 1/2 vecka tills hon kommer hem heeeeeela sommaren! Oj så mkt skoj man kommer hinna ha (har redan bokat upp henne 19 juni då vi har 80tals fest:D)



nej nu ska jag plugga vidare!
ska ta tag i cerebellum, cerebrum och liquor tror jag!=)






Kommentarer
Postat av: Emelie

Har streck i en kökskurs i vilket halva betyget sitter i praktiken, från praktiken hade jag MVG, men jag var inte när vi hade andra halvan av kursen i skolan, var bara på prepp-passen då, så jag skrev en prövning som jag fick 2p från G på, och då får jag ändå streck i betyg!! Jo man får ju hoppas att man får jobb och karriär ändå! Bara det att jag hade velat utbilda mig till serveringslärare till hösten, men det går ju inte när jag inte har ett slutbetyg :(

2010-06-03 @ 15:23:14
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0