gårdagen bjöd på mkt,

dagen idag likaså och imorn hoppas jag på en fartfylld dag=)

Måste skriva kort och tråkigt utan bilder.. är trött o borde egentligen ligga i sängen o sova nu!

Gårdagen började med 1 timmes försovning men trots detta var jag i tid på kliniken kl 09.00 i boden! Ja de gick.. som de gick.. vet inte om de e bra eller dåligt egentligen.. jag hoppas o hoppas o hoppas att de är detta "lilla" fel o att allt är okej om 4 veckor.. nu ska min stackars prinsessa stå på boxvila/boxhage i 4 hela veckor.. inte kul, men de e bara för henne o aceptera för så e livet.. kan tillägga att jag inte haft en sån glad häst idag:p

PÅ kvällen gick jag o Stina ut och åt, sen gick vi upp till henne o blev kvar till mitt i natten minst sagt=) Stackars Stina, hoppas du tog dig upp i tid till jobbet:)

Idag har jag åkt "nästan 4kanten runt" älvsbyn-boden-luleå-älvsbyn" har handlat blommor, mat till midsommar, födelsedagspresenter till elias, o lite annat=) De var mkt trevligt och ikväll har jag jobbat så tja... de var den dagen minst sagt!

Imorn fyller Elias 1 år.. eller de e ju idag för tusan, kl e ju snart 02 på natten så=) (herreguuud vad tiden går) de är dessutom precis ett år sen michael jackson lämnade detta liv...
Ja sen e de midsommar o allt vad de innebär. ska till Magnus och grilla o ha partaj, de blir nog trevligt skulle jag tro!

Ha en bra midsommar!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0