ibland får man känna sig smart!

tro mig, de är inte ofta jag känner mig smartare än mig kära sambo.. ja ibland kan man undra om han har ett litet uppslagsverk med all info inbyggt i hjärnan.. tänk om man var så smart av naturen, att allt man läser sitter kvar efter en gång, att man snackar flytande engelska, har überlätt för matte och älskar historia, politik, samhälls och dyl! varför fick inte jag den hjärnan? kan någon tala om de för mig??
Idag fick jag iaf känna mig rätt duktig.. satt o slötittade på "vem vet mest" när frågan: Vad är duodenum för organ på svenska? Ha,ha.. Nicklas kunde de inte.. "Pissenkelt" de e ju tolvfingertarmen juh:D sedär, de kommer jag leva på läääääänge:D
ha,ha, de är inte lätt alla gånger att vara så tävlingsinriktad som jag:)


Annars har de vart en lugn o skön dag, jobbade som sagt till 13, sen somnade jag på soffan framför "sound of music" har målat ett bord, nicklas har klippt gräset o så har vi vart till mamma så jag fick mig lite massage:D

Imorn blir de första doppet för iår! gruvar mig redan men traditioner är traditioner o har vi nu i flera år badat före examen så ska vi väl tusan göra de även detta år:) vi får väl se vilka som bangar o vilka som vill följa=) själv känner jag mig rätt peppad trots att jag gruvar mig.. de e en skön känsla när de e gjort.. men de lär inte vara många +grader i vattnet med tanke på att nätterna just nu är sjukt kalla!=) de som inte dödar de härdar så kom igen nu alla mesar!=)

här e jag förra året i första doppet.. he,he snygg tuppkam jag fick på kortet:p



sen tyckte jag de här kortet jag tog med mobilen var klockren.. dessutom lyckades jag ju lura simon att de var sant.. "han tänkte skjuta ihjäl grabben som han uttryckte sig=)"


avslutar med en studentbild på mig, karin o sara.. vilka minnen man får när man hör o läser om dessa ungdomar som tar studenten denna vecka!


CIAO!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0