jag har prooooblem...

.. med att sova sön-mån.. JÄMT! Suck.. så de blev inte mkt till sömn.. kl 02 kände jasg hoppet överge mig o kl 04.45 tja då klev jag upp!
Gick bra o jobba.. kändes lite konstigt o gå till polar men väl därinne satt allt i ryggmärgen.. ha,ha.. som o lära sig cykla:p Var ju trevligt o ha en massa trevligt fok på samma skift oxå:) jag blir så glad så glad!!:D Dessutom har jag lagt in "Djävulen bär prada" som ljudbok så jag kan lyssna när man sitter sj i retur o räkning=)

Har bara fixat saker fram o tillbaka hela em o nu känner jag tröttheten komma.. tänkte slå på en film, men får nog stå o se för när jag lägger mig ned kommer jag garanterat att slockna.. tänkte försöka hålla mig vaken till 08 iiaf! men tro mig.. jag läääääängtar såååååå efter sängen:)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0