onsdag=)

Låt mig få börja med att säga att jag njuter av mina 2 veckors semster=) ja shit vad skönt de är! Idag tex, har sett film, suttit vid datorn, sooooovit o varit ut på en promenad på 1 timme=) Ja o så stallet såklart! Fick även lite damp o har tvättat,strykt, bytt gardiner, städat huset o så.. men ändå.. jag njuuuuter verkligen av detta=)

Idag fyller Stina 23 år! GRATTIS=)
(Härligt, nu börjar vi vara några stycken i den äldre gruppen:D)


Imorn så jobbar jag (ledig?) ja jag vet.. men jag jobbar ej på polar eller pluggar.. att jobba i stallet en gång/veckan räknas liksom inte som att jobba heltid direkt=) Sen imorn kväll ska jag på CIRKUS, ha,ha,ha.. hur kul ska inte de bli! Jag har alltid älskat sånt tjo o tjim men man tar sig aldrig tid eller så för de.. men imorn, jajomän.. då ska jag gå så de så:D

Har lite panik för 80-tals festen.. vet ej om jag hinner in till luleå o fixa kläder.. har en chockrosa/svart klänning som kanske kan funka.. äh man kanske inte ska lägga allt för stor vikt på de egentligen:p

Sist... är helt inne i Sims 3 just nu! ha,ha.. mina dataspelsperioder är KORTA och få men ack så hysteriska när dom väl slår till:p de e tur jag redan nu vet att jag kommer vara less om en sisådär 3 dagar:)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika G

Den chockrosa klänningen blir säkert toppen till festen! :) vi syns! Kramar

2010-06-18 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0