så härligt!

sommarvärme!!!!
Finns de nå bättre??=)
Har suttit hela förmiddagen o pluggat i solen! sen åkte jag till stallet o fixade.. Gullan har ju fått vila tis-tors e min tanke, dels för återhämtning efter tävling o dels för att detta e tentavecka.. jag har inte allt för bra med tid! känns som man vill klara denna tenta oxå! böjar kännas bra.. faktiskt riktigt bra.. enda jg e orolig över är att de ska komma frågor man ej kan på tentan.. har ju sett 4 tentor från 2008 och 2009, o man kan ju tydligt se en röd tråd mellan alla tentor.. men tänk om de inte e så till vår tenta.. Gaaah, man e alltid nervös inför en tenta!

Har även satt ihop grillen som jag fick av tommy, erika, steven och Karin! hur fint som helst.. jag ÄLSKAR när jag får saker jag verkligen behöver=)  för en grill de var abslout nödvändigt!!=) de e ju pinsamt att vi inte haft någon utegrill förrän nu:D

nej nu ska jag se om jag lyckas göra lite käk på grillen.. majskolvar och lite kött står på menyn tsm med potatissallad o kanske en god grekisk sallad och vitlöksbröd!

vad sägs om att bjuda på några kort från min mobil=) ja kvaliten e ju inte så bra direkt men iaf=)

igår var de varmt o skönt o efter att ha gått i beteshagen någon timme var de trötta hästar som gick o sov i den vanliga hagen sen=)


Dvarta och vita faran i hagen i vintras=)


Våran lilla bebis CBGB "Sigge"



Sigge igen=)


CIAO så länge!

Kommentarer
Postat av: Karin

Söta söta Sigge!! Du får ju ändå bra bilder med mobilen :) Var grillen fin? :) riktigt nöjd att jag kom på idén att köpa en grill :D

2010-06-02 @ 16:59:35
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0