sommarlov, sommarlov,sommarlov!!

JA för nu har jag sommarlov!!=) eller de börjar väl officiellt på måndag men de e nått år sen man haft sommarlov:p nu ska jag ju inte ha så mkt till sommarlov.. de e 3veckor till jag börjar på polar.. men får ju börja när jag vill om jag ringer.. tänkte dock vara ledig nästa vecka.. ska fixa lite hemma, sova ut och njuta av att inte ha något planerat:D

Igår skrev jag ju anatomi och fysiologitentan.. gick.. hm svårt o säga men kändes okej.. om jag inte lyckats blanda ihop alla miljoner latinska ord.. inte helt omöjligt:p

Efter tentan bjöd mamma på lunch på centrum, blev en bakadpotatis med räkor:)
Sen shoppade jag loss på MIM.. var rätt länge sen jag shoppade kläder.. blev ett par 3/4 jeans, och två tröjor.. en lite mer festtröja/tunika som verkligen kändes lite rolig:D

På kvällen var världens bästa Simon snäll och körde in mig till luleå där jag mötte upp med Lina, Johanna, Marie, Linda och Josefin.. åt på allstar och sen förfestade vi hos Lina som bor mitt i centrum i luleå innan de bar ut på båten:D Var en grymt rolig kväll.. dessutom var hela luleå hockey där då de var svensexa för frallan.. lite skoj om än jag knappt kände igen någon.. de sku ha vart för nått år sen då man hade koll på hur folket såg ut, ha,ha!
Lina som bor granne med lavander gick fram till en kille och bara.. nicklas jag måste få presentera dig för emma.. jaha, jaja jag hade ju ingen aning men hälsade glatt på killen.. frågade henne sen vem fan de var, hon bara: Nicklas Olausson såklart! Jaja.. sorry att jag har dålig koll nuförtiden:p

Simon hämtade mig strax efter 01.. trött o sliten steg jag upp imorse och åkte på kurs för anders med både Quibbl och lilla Emil! var riktigt skoj o hoppa ponny och bra gick de:D

Nu sitter jag på jobbet.. blir lite timmars sömn inatt då kursen börjar betydligt tidigare imorn:) sen ska jag o städa i boden inför globenresan:D

Men, nu ska jag vara social med sofie och nicklas som sitter här bredvid mig!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Hilda

Så bra att lilla Emil skötte sig :)

2010-06-05 @ 22:03:28
Postat av: Hilda

Så bra att lilla Emil skötte sig :)

2010-06-05 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0