En shopaholics (jag) bekännelse!

Hej!

En fantastiskt rolig helg har det verkligen varit! Okej allt har kanske inte varit så skoj, men, men..
I lördags så steg jag upp före 06, åkte till luleå och sålde hästsaker fram till 16! Hur kul som helst och mkt fick vi sälja! Efter det så åkte jag med Simon till Coop För och se luleås avgörande match.. ja ni vet hur de gick.. de var sjuktligt tungt o stå på läktaren, men vi slipper kvala.. de är väl egentligen det viktigaste!
Kom hem 22..
Upp 05.30, åkte till Luleå igen, och sålde.. denna dag faktiskt nästan lika bra som första! Hur bra som helst ju!
Sen när vi kom hem till affären så kunde jag inte hålla mig borta från Kingslands stället.. så de blev ett par sockar och två kortärmade tröjor!
Idag har jag även fått se höstens kollektion.. shiiiiiit, de e verkligen bara börja lägga undan pengar till detta NU! för höstens kläder är bland de snyggaste jag sett!!
Så ja.. jag erkänner.. jag har blivit en riktigt häst shopaholic.. känns som alla mina pengar går till ABnians affär men de e ju bara sååååååå värt det!!
SKOJ var de då och sälja.. så ska iväg igen sista helgen i mars då de är ponny hoppning i Luleå!

Dessa är de två tröjorna jag köpt!


och så dessa sockar!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0