hjärtattack!!!

Ja herregud, vi llyckas ta två pinnar mot rögle borta.. de e bara bra.. nu till dilemmat.. vi måste ju ta minst en pinne mot TIK på lördag.. lagen som de står mellan (luleå och timrå) möts i sista grundserieomgången.. ska de bli slutspel eller ingemansland... herreguud säger jag bara! detta ÄR jobbigt. matchen på lördag kommer ligga på en hjärtattacksvarning! Känsliga människor bör inte se denna drabbning!
Sj tänkte jag boka biljetter imorn.. den börjar ju (som tur är sent) då jag ska o sälja i luleå! passar ju bra att de e i luleå oxå:) som gjort för mig!=) Blir dock en lååååång dag, tur de är helpension på helgerna i stalllet!!:D

Hunnit med o longera min häst har jag oxå gjort. hon var riktigt fin tycker jag, otroligt loss o bogen o fick en riktigt läcker trav till o med!=) Imorn ska vi löshoppa direkt på morgonen... ja shit jag bör nog strax krypa till kojs!
Ja och så har jag hunnit jobba lite. Bara en ridlektion ikväll men de var skoj=)

Men först ska jag dricka en kopp the, äta en hårdbrödmacka (finns de nå godare än havreknäcke liksom:) och så tänkte jag unna mig ett avsnitt av OTH.. har ju börjat på säsong två nu!!=) går fortare än planerat så jag måste nog köpa säsong 3 inom nån vecka:)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0