jag har inte tid med det här!

bloggande hit o dit! herregud, helgen har susat förbi i 390 knyck.. nu e de söndagkväll!! hallå?? jag hade inte planerat det så!!
Jaja, i helgen har det vait andersträning! lördagen gick helt okej.. när jag själv fokuserade så gick de bra! Idag, var de en pigg madame som jag satte mig upp på! i slutet gick de bra men själva banan gick ju som den gick! dock känns de ju att allt sitter i mig, jag trycker ju på henne lite väl mkt ibland och så.. de e bara träna på!!! De e ju en häst med en sjudundrande power!! Något stopp verkar då inte finnas så de känns ju fantastiskt! de bara VILL,VILL,VILL!!!
Hoppade något hinder på 120, annars runt 1m-110!

Visst har hon läcker galopp??=) de syns till o med på kortet här vilken härlig galopp de är!!! MKT luft!:D


o här ett litet skutt:)



hi,hi.. de lilla hindret var otroligt mysko tyckte Quibbl!


De finns ingen storhäst med så vacker ansikte! helt otroligt så fint huvud hon har:D


Lördagkväll var de tacobuffe på kanis med hela stallet! de var skoj, jag blev kvar till drygt 23, då var de bara jag och anders och emma kvar så då fick simon hämta oss (han körde taxin) o köra hem anders och sen mig!!=)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Shiiet, du har en grymt fin häst!

Och en intressant blogg :)

2010-04-04 @ 20:12:25
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0