Tentasvaret har kommit..

oj,oj.. vad jag varit nervös inför denna dag, när tentan skulle komma tillbaka..
Men shit vad jag är glad nu.. de är helt sinnessjukt, jag SPIKADE tentan! ha,ha,ha.. vilket skämt va??!!! JAG av alla människor lyckades få ALLA rätt på tentan!! 100%! Ja jag är faktiskt sjukt stolt över mig själv just nu.. att lyckas spika ett prov på gymnasiet var en grym uppgift, detta ännu grymmare!! Jag skrev iof otroligt väl och seriöst med bra argument på samtliga frågor men ändå, nästan svårt o fatta:)
Så idag ska jag faktiskt ta och njuta med godis och chips med min älskade sambo och så har vi hyrt film!

//Emma

Imorn är det kurs för Anders och på kvällen middagsbuffe med en cider eller två med stallet! 36 anmälda, hur j*vla skoj kommer inte detta bli:)

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt! :D

2010-03-10 @ 22:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0