Tid att andas igen=)

ja för en stund iaf=)
Har ju haft min strålningsfysikstenta idag.. fy fan vad jag pluggat här sista veckan för o få in alla formler och sånt.. men de kändes rätt bra.. känns som att jag klarat de faktiskt=) brukar aldrig känna så.. ha,ha, bara för de kommer jag ju säkert kugga:p
sen hade jag jour i helgen och syrrans tommy fyllde år=)
men NU.. nu andas jag igen.. ikväll ska jag inte göra ett skit!
Imorn däremot ska jag jobba hela dagen=) börja med stallet o rida (budda bla=) sen har jag affären på eftermiddagen! känns jätteroligt.. ska bara komma in i allt men de går nog fint=)
På onsdag blir de att åka till IKEA och i helgen ska jag och sälja på ponnytävlingen i Luleå! Hur underbart roligt som helst=)
Ja sen blir de filmkväll en kväll oxå.. torsdagkväll kanske eller onsdag? ska hlra med de andra hur simon jobbar kanske framförallt=)
Nej nu ska jag äta godis för de e jag värd.. se slutspelshockey och njuta av att inte göra nått!

Kommentarer
Postat av: lydia

sv;han e ju såååå snygg;) haha..patrick ihrström^^

2010-03-31 @ 18:22:02
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0