VEREDUS GUARNIERI är här!!!!

Å äntligen kom ridstövlarna! De stövlar jag varit otroligt skeptiskt över.. som jag perosnligen tyckt sett sisådär ut (för de priset) men nu kom dom.. kan bara säga en sak: JAG ÄR SÅ SÅLD!!!! Herreguuuud vilka ridstövlar! Helt fantastiskt snygga i verkligheten, sköna och hur häftiga som helst! Dessutom är dom ju i läder och de slår ju allt.... TRETORN kan ju dra ett täcke över sig.. dom känns nästan pinsamma nu när dessa kommit!! Åh!!!
Ja så jag provade och självklart köpte jag dom oxå! =)
Blev även ett par snygga nya vita ridbyxor och en ny tävlingsskjorta och tävlingssockar!
Så de blev en dyr historia detta!
Mitt shoppingberoende håller i sig, men jag har ju å andrta sidan verkligen lagt undan pengar för o kunna köpa mig dessa härliga hästsaker!=)

Bjuder på en bild på dessa otorligt häftiga stövlar!!!


//Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Jo jag VEEET! Och du skulle bara se hur det ser ut invändigt, tappade hakan gode fint första gången jag var där! Haha :)

2010-03-21 @ 15:46:50
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: Varsseeegod! :)

DDom där ridstövlarna är typ huundra ggr snyggare än tretorn ;D

2010-04-04 @ 20:49:22
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Håller med! vad är tretorn gjorda av egentligen? Plast..? haha :P

2010-04-04 @ 21:00:23
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0