Ännu en helg har sprungit sin väg!

Jag tycker inte ens man hinner blinka så e helgerna över!
Helgen har dock vart mkt bra.. LUGN vilket jag behöver för närmaste helgerna blir INTE lugna=) Äntligen drar ju tävlingssäongen igång och de har jag verkligen sett framemot.. samtidigt innebär de miiindre fritid, men och.. de e ju detta jag (bland annat har häst för..) jag e tävlingsmänniska har alltid vart o kommer alltid och vara det!
Fredagen bestod av plugg i skolan och kubbpremiär och filmtittande!
Lördagen bestod av sooovmorgon, hoppträning på ÄRF (med mig sj och Q) och så kom de hit ett gäng och surrade på kvällen!
Söndagen bestod av soooovmorgon, plugg och goomiddag hos mamma och pappa! Har ridit ut en sväng med Q oxå, hon var som vanligt pigg men ändå rätt sansad=)

O just de ja.. jag fyller ju år här i veckan, tänkte bara meddela att jag inte är tillgänglig på min födelsedag=) jag ska vara hos Lina och plugga hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen oxå.. sen e de bussen hem och åka upp till ÄRF där jag jobbar kväll mån-tors! Så min tanke är att jag ska kolla upp när jag e lite mer ledig, he,he.. aldrig typ=) men jag lovar o fixa ihop en dag o bjuda på lite fika iaf! o tååårta för de e min egna favorit på grattisbordet:D

Ne, nu ska jag dricka en kopp the och se TV en stund.. nicklas sover sen 1 timme tillbaka.. han börjar jobba 03.30 imornbitti:) såå skönt o veta när hans väckare ringer att de bara är o somna om för de e mitt i natten:D de är faktiskt en underbar känlsa, ha,ha!

Ingen bild på någonting idag.. nej jag har ingen ny bild o bjuda på så de får bli ett inlägg utan!!:D

//Emma


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det är jättekul :D Jo gör det, och ät massa gofika ;D det var riktigt roligt med kubb, måste göras om snart :)

2010-05-24 @ 18:20:07
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0