de märks så tydligt..

.. när man pressat sig själv lite för mkt sista tiden.. hade inga tider att passa idag vilket resulterade till 10 timmars sömn utan att ens vakna en enda gång.. o när jag vaknade var de av en telefon som ringde.. men 10 timmar!!! HALLÅ när hände de senast utan att ens vakna en gång.. typ i spädbarnsåldern eller.. Måste ta o varva ned lite, men de e så lätt att man tackar ja till jobb bara för att.. nästa vecka e jag redan inbokad 4 dagar.. + att jag ska o tävla 2 dagar.. jaha där försvann den veckan alltså! suuuck.. dessutom har jag terminens klart tyngsta kurs i mina händer.. dygnet räcker inte till och motivationen bara sjunker för allt roligt som "fritiden" ska ta..
man är faktiskt inte elak som tackar nej till jobb, men jag känner mig verkligen så dålig som människa när jag ej kan jobba..
Jaja, nu ska jag fortsätta plugga en stund o sen ska jag kratta färdigt denna gård (Nicklas den jäveln smiter ju bara från krattningen:p)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant så. ibland är det helt sjukt hur kroppen säger till att "nu är det dags att vila!" och då är det bara att lyssna :)

2010-05-18 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0