de måste ha blivit något fel!!!

för nu har vi haft GOVÄDER sen i lördags.. nu snackar vi om 25 grader i skuggan minst varje dag sen dess.. strålande sol o herreguud vad de e trevligt! Jag e inte ens avundsjuk på dom som e utomlands dagar som dessa.. varför resa iväg när solen redan är här??=)

Nej jag ska upp till stallet en snabb sväng nu och sen blir de och plugga hela förmiddagen (eller de som e kvar av förmiddagen!) i eftermiddag är de skollektion över internet och ikväll jobbar jag! o när jag slutat jobba DÅ blir det att åka upp o rida=)

Ha en underbar dag i solen allesammans och passa på o njut för vem vet när vi får detta väder igen!=)

Jag lääängtar till augusti och vår traditionella kräftskiva i a-träsk!!!


och så längtar jag efter att Sara ska komma hem..


OCH Nathalie såklart!



///EMMA

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe låter bra ;D får jag satsa på ! åååhh jag längtar också efter nathalie och sara!! och kräftskivan såklart, men först får det bli sommar :D

2010-05-20 @ 16:52:01
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0