En helg i Umeå

Japp, tillbringade ju helgen (fredag em-sön em) i Umeå på ridskolan.. var iväg med Susanne o sålde! riktigt trevligt.. o så kul med så mkt KL folk=) jag bara älskar när människor går omkring i dessa underbara kläder:D
Bott på hotell har vi oxå gjort, med hotellfrukost (Mmmm) o ätit jättegod mat! de har vart en riktigt bra helg helt enkelt!!!=)
O så roligt o se tävlingarna! Superskoj att Piteå tog sig till final till strömsholms, sånt sker ju inte var dag!=)

Idag ska jag fixa min hästs licerns, så jag kan anmäla till lite tävlingar.. ska även upp o dressyra i ridhuset och så hade jag tänkt städa o plugga lite ikväll=)
men först ska jag skumma igenom de 60 blogginlägg jag tydligen missat denna helg:) lär ju bli o skumma för annars får jag nog sitta här hela dagen:)

//Emma

Kommentarer
Postat av: A

låter roligt.

2010-05-10 @ 11:39:04
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/
Postat av: lydia

sv;min dator e knäpp, så kan it ladda ner bilderna.. men den kommer då min dator då den börjar funka ;)

2010-05-10 @ 20:22:26
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0