Gårdagen

Hallojsan!

Gårdagen bestod av en sisådär heeeldag på skolan minst sagt.. 07-17.30! sen blev det stallet och så kom ett helt gäng förbi och vi hade årets första kubbspelande! Hyrde en film (helt okej faktiskt..) och så surrade vi på! Blev rätt sent så jag vara väl i säng där runt 01.30!=)
Ja idag tog jag en riiiiktig sovmorgon, jag bara sov o sov o sov! Sen har jag hunnit plugga ca 45 min.. hade inte tänkt plugga allt för mkt denna helg faktiskt! liiite ledig måste man få vara men en timme eller 2 per dag känns ganska lagom! de e ju så mkt som ska in i hjärnan. dock vara gårdagens plugg riktigt nyttigt då vi hade både skelett och "pusseldockor" att använda oss av.. de e lite lättare i verkligheten än o kika på bilder.. men de som e mest tjorvigt de e ju fortfarande alla latinska namn! =)
Ikväll ska jag hoppa med lilla Quibbl.. de e ju tävling om prick en vecka liksom! shiiiit!=)

Nej nu ska jag ta o åka ned på byn o fixa oss lite lunch!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

vi vill inte förstöra gräsmattan som annars är så fin genom att ha en tung maskin på den, för stubbarna är verkligen på tre olika håll. förstördes inte eran gräsmatta?

2010-05-22 @ 14:33:17
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

jaha, coolt :) då tål det att undersökas då :)

2010-05-22 @ 16:59:43
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0