jävla stadsmaran!

kom till skolan o har pluggat heeela dagen! Gått riktigt bra o börjat förstå lite mer! Var bra med en internetlekion med Johan igår oxå.. få svar på lite funderingar!

Dock e jag måttligt arg just nu.. hade planerat o ta 15 bussen hem.. perfekt o vara på byn till 16 hinna med stallet i lugn o ro.. så jag står o väntar redan 14.15 på bussen från universitetet till stan.. skulle gå 14.30.. ingen buss kommer, kl 14.45 ger jag upp.. då visar de sig att dom spärrat av vägen (vilket ingen av oss säkert 15 personer som stod o väntade visste något om) jävla luleå stadsmaran,de e deras fel.. så nu blev jag kvar o får ta 16.35 bussen från universitetet istället! hemma 17.30.. de e fan 1 1/2 timme senare än min planering.. låter kanske inte allt för mkt men kvällen bli ju faan kortare.. suck suck! tror min lilla pålle får en kortare o lugnare tur idag då vi  var ute o kantrade igår! riktigt trevligt o hon var grymt loss och fin.. fast pigg såklart:p
Jaja ska ta och söka upp lite ord medan jag sitetr här i dryga timmen till o väntar på bussen!

Trevlig helg!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0